EY câștigă un renumit premiu acordat de Marketing Society pentru campania sa globală de brand

    • Brand equity puternic (instrument de măsurare a brandului): EY este AAA+ global brand
    • În 2017, EY a urcat pe locul 16 în topul celor mai puternice branduri, un avans semnificativ comparativ cu locul 50 ocupat în 2015.
    • EY a cunoscut cea mai mare creștere a valorii brandului, de 55,8% între anii 2015-2017 și o creștere de 28,5% în 2017.Campania globală de brand EY a câștigat Premiul de Excelență pentru Business-to-Business Marketing în cadrul competiției globale Marketing Society 2018.

      EY a avut o competiție puternică din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business și Thinkbox.

      Juriul internațional, alcătuit dintr-un grup de profesioniști de marketing de elită, a analizat campania de comunicare de brand a EY de la crearea sa în 2015 și a punctat originalitatea ideii de `Better Questions`, caracterul distinctiv al campaniei și capacitatea sa de a schimba percepțiile.

      Pe parcursul jurizării, Brand Finance, o agenție independentă de măsurare a percepției de brand, a identificat următoarele rezultate pentru EY:

    Directorul global EY al Departamentului de Brand, Marketing și Comunicare, Karen Hopkins, a declarat:”Acest premiu consolidează modul în care campania de comunicare a susținut schimbările majore din companie, confirmate și de rezultatele studiului global privind brandul nostru și creșterea lui vizibilă în comparație cu concurenții noștri. Este clar că, în continuare, campania noastră globală va avea un impact mare și mulțumesc tuturor celor din echipele de Brand, Marketing și Comunicare care au contribuit la aceste realizări semnificative”.

    Adriana Tabac, Director Brand, Marketing și Comunicare EY România completează:

    ”Mai mult decât o campanie de comunicare, Better Questions este o sursă permanentă de inspirație, provocându-ne să găsim soluții mai bune și să inovăm. În România, de exemplu, am derulat proiectul ”25 de întrebări pentru viitorul României”, al cărui concept a pornit de la campania globală.”

    Despre campania EY `Better questions`

    În 2015, EY a avut nevoie de o schimbare pentru a-și atinge obiectivul global de a se dezvolta într-un mediu din ce în ce mai turbulent. Construirea unui brand puternic și distinctiv a fost un factor esențial. Modul în care funcționează organizația a oferit perspectiva strategiei de campanie și a ideii creative din spatele ei. Cercetările au arătat că oamenii din EY nu sunt profesioniști obișnuiți. Aceștia sunt mai fermi în căutarea unor soluții mai bune, punând întrebări, adesea neașteptate, care oferă răspunsuri mai bune: cu cât întrebarea este mai bună, cu atât este mai bun răspunsul și cu atât mai bine funcționează lumea.

    Ideea s-a concretizat în 2016, printr-o campanie integrată, #BetterQuestions, care a parcurs piețele cheie din întreaga lume, printr-o gamă largă de canale, inclusiv publicitate aeroportuară, parteneriate media regionale, social media și evenimente experimentale. Toate acestea au condus la crearea unui hub digital interactiv – betterworkingworld.com.

    Citiți mai multe pe: http://marketingsociety.com/the-library/2018-winner-ey-b2b-case-study#VAOzHKwB0faEUAfj.99



Lasă un răspuns